A venit vremea sa va povestesc despre ce branduri mi-au mai atras atentia. Am preferat intotdeauna un ceas in loc de o bijuterie. Cand eram mica eram absolut fascinata de idea de ceas. Micul mecanism care batea neincetat mi se parea ceva magic. Drept urmare piesa mea preferata de teatru- Mecanica inimii traduce metafora iubirii si a inimii prin intermediul unui ceas. Daca nu ati vazut piesa, v-o recomand cu mare drag. In copilarie colectionam ceasuri si ma ofeream sa repar un ceas chiar daca nu era defect. Cu trecerea timpului, pasiunea mea pentru ceasuri s-a estompat si ca oricarei femei au inceput sa imi placa si bijuteriile. Recunosc cinstit ca imi plac lucrurile autentice si personalizate pentru ca sunt un mijloc de consolidare a brandului personal.
Cand am auzit de la Narcisa Vlad despre ceasurile cu diamant Christina® Jewelry&Watches mi s-a activat curiozitatea instantaneu. Am aflat ca ti le poti configura asa cum iti place si am fost super incantata pentru ca in sfarsit aveam posibilitatea sa am de exemplu o bratara colorata pentru ceasul meu. Ba mai mult de atat, nu este un simplu ceas, poate fi un ceas bijuterie accesorizat cu diamante. M-am hotarat sa impart si cu voi aceasta descoperire si am pus la cale un scurt interviu cu Narcisa. Iata ce a iesit:
Rebrand Yourself: Care este povestea afacerii? Cum a luat nastere?
Narcisa Vlad : Mi-am achizitionat un ceas Christina acum 5 ani, din Danemarca, iar calitatea si valoarea acestuia a dainuit acestor ani. Cand am descoperit ce amploare a luat in ultimii ani conceptul Christina, am decis la sfarsitul lui 2014 sa aduc acest brand pe piata din Romania si sa lansez un business frumos si cu potential. Inca din toamna aveam in plan lansarea brandului in mediul online, dar strategia s-a schimbat cand am fost la o petrecere a stafului Christina, din Danemarca. Pe 3 noiembrie 2014 m-am intors in tara, cu un nou plan, de a deschide un magazine in mall Baneasa in pragul Sarbatorilor de iarna. Am depus eforturi mari, ca in doar o luna sa realizez tot ce tine de un start-up. In fiecare zi aveam parte de noi provocari si ma indoiam ca pot finaliza proiectul in timp util. Cu toate astea, pe 3 decembrie 2014 am deschis magazinul.
Rebrand Yourself: Cine sunt clientii vostri? Exista un portret al femeii care cumpara de la voi?
Narcisa Vlad: Clientii nostri sunt in general femei, dar barbatii au reusit sa ne surprinda in cele 6 luni de cand existam pe piata. In general, femeile peste 30 ani sunt targetul nostru, femei mature, echilibrate cu un venit peste medie si care pun pret pe calitate. Am observat in tot acest timp ca doamnele sunt mult mai calculate si pun pret pe calitate. Prefera sa aiba cateva piese cheie in caseta de bijuterii, iar ceea ce Christina Diamonds ofera este exact in acest target de calitate. Doamnele nu cumpara imediat ce vad ceva ce le place ci se intorc de cateva ori inainte de a cumpara. Intelegand conceptul Christina, este extrem de usor sa devina propriul designer de bijuterii, pornind de la cateva piese de baza. Domnii sunt incantati ca gama de bijuterii li se adreseaza de asemnea, insa sunt cei mai fericiti cand afla de conceptul pentru doamne de a colectiona. Sunt multumiti ca odata ce au cumparat un ceas, scapa de problema vesnica a cadoului pentru ea, cu fiecare ocazie mai adaugand cate ceva la acesta: de 14 februarie 3 rubine, de 8 martie adauga sistemul T-bar cu o bratara in culori primavaratice, de ziua de nastere un talismanul „b-day cake” sau orice alta configuratie in functie de preferinte si imaginatie.
Rebrand Yourself: Unde va pot gasi clientii?
Narcisa Vlad: Avem un magazin in Baneasa Shopping City, la parter, langa Mango. Dar si un magazine online http://www.christinadiamonds.ro/ De asemenea, va invitam sa vedeti o prezentare Christina® Jewelry&Watches la eveimentul Danei Savuica din data de 21 mai la care va puteti inscrie aici.
Rebrand Yourself: Cum ai defini conceptul vostru de baza?
Narcisa Vlad: Un ceas elvetian nu este atat de unic, insa doar 2 la suta din productia mondiala de ceasuri au certificare swiss made. Apoi, un ceas Christina are intotdeauna diamante. Paradoxul face ca un diamant este doar 119 lei. Conceptul unic este ca putem schimba discul ceasului si ii adaugam cate diamante sau pietre pretioase vrem in interior. Schimbam discul sau cureaua si avem alt ceas. Si n-am terminat aici. Ii adaugam un system brevet T-bar pentru a obtine un ceas cu trei randuri de bratari din piele. Pentru un plus de valoare adaugam talismane, exclusiv din argint sau argint placat cu aur, lucrate manual si cu pietre veritabile semi pretioase. Eu personal, am o colectie de talismane si pentru fiecare am o poveste. Fiecare semnifica ceva care ma caracterizeaza.
Rebrand Yourself: Ce va diferentiaza de concurenta?
Narcisa Vlad: Christina inseamna calitate, lux si rafinament la preturi adaptate oricarui portofel. Cel mai important este ca avean un ceas cu mecanism elvetian si diamante, care pe langa functionalitatea sa, se poate transforma in mii de feluri. Unicitatea sta in cele doua sisteme brevetate, discul care se schimba si T-barul. Discul schimba infatisarea cadranului, iar T-bar iti ofera posibilitatea sa iti creezi un ceas unic, prin adaugarea bratarilor de piele. Pe bratari se pot adauga talismane. Christina intotdeauna foloseste pietre pretioase si semipretioase, si toate la preturi accesibile, de exemplu, 1 diamant este 119 lei.
Rebrand Yourself: Este un concept destul de nou pe piata romaneasca. Percepeti acest lucru ca pe o piedica sau ca pe o provocare?
Narcisa Vlad: Intotdeauna cand pornesti pe un drum nou este o provocare, dar important este sa crezi in ceea ce vinzi.Sunt convinsa ca vor exista piedici, dar trebuie sa-mi urmaresc scopul prin munca si devotament. Eu am deplina incredere in concept, 1. Pentru ca stiu ce rezultate are la nivel international 2. Pentru ca sunt doar produse de calitate 3. Pentru ca deja avem un feedback extraordinar.
Rebrand Yourself: Ce produse ofera Christina® Jewelry&Watches ?
Narcisa Vlad: Oferim ceasuri de cea mai buna calitate, curele si bratari, sisteme unice de prindere, diamante si petre semipretioase, talismane, inele, cercei si un concept complex de schimbare a propriilor bijuterii in functie de ocazie sau imaginatie. Daca am la bratarile de piele si talismane, pot schimba bratara cu o curea si port ceasul classic, si imi port si bratara cu talismane. Acelesi talismane le pot pune la cercei sau la pandantiv si de la cateva bijuterii de baza , imi pun imaginatia in practica. Deasemnea inelele din colectia Christina sunt deosebite, deoarece iti ofera posibilitatea de a le combina si obtine piese cu adevarat deosebite. Acestea nu fac rabat de calitate, fiind din argint sau placate cu aur si cum déjà v-am obisnuit intotdeauna cu pietre veritabile.
Rebrand Yourself: Ce planuri de viitor aveti? Ce v-ati propus pentru 2015?
Narcisa Vlad: Am lansat site-ul si dezvoltam campanii online de promovare si vanzare. Dorim ca un public tot mai larg sa se bucure de calitatea bijuteriilor noastre. Momentan pregatim lansarea Christina Jewelry & Watches printr-un partener in Afi Cotroceni.
De ce imi place acest brand? Mi se pare o idee geniala sa iti poti alcatui ceasul dupa chipul si asemanarea ta: mecanism elvetian, curea din piele, diamante ca accesorii. Modelul o data ales poate fi schimbat sau imbunatatit, deci vei avea mereu alt ceas. Imbina idea de bijuterie cu cea de ceas. Sunt curioasa daca piata romaneasca va raspunde la fel de bine asa cum a facut-o cu brandul care vinde bratari dupa o idee similara.
Tips and Tricks: Oricat de elegant ar fi un ceas, nu uita ca un ceas nu este potrivit la o tinuta de seara!
Photo credits: Christina® Jewelry&Watches