O apariție memorabilă nu are legătură cu doar cu vestimentația decât într-o mică măsură ci are legătură mai degrabă cu apariția ta ca persoană, despre etichetă, despre starea pe care o au oamenii în prezența ta. Cele 5 detalii descrise mai jos aș spune că sunt un soi de fundație pentru brandul personal.
Vrei să fii reținută ca ”fata drăguță cu rochie verde” sau ”tipa isteață și fâșneață care lucra pentru compania X” Indiferent dacă îți setezi sau nu conștient un obiectiv de comunicare, vei lăsa oricum o impresie. Oamenii te vor percepe atât cât le lasă loc propria experiență și cunoaștere. Ce poți să faci în schimb este să fii cât de prezent și de autentic poți ca să le oferi șansa să te cunoască așa cum ești. Atât cât poți lăsa la vedere. Mi s-a întâmplat și mie recent să nu văd pădurea de copaci. Să îmi doresc să lucrez la procese transformaționale, bazate pe instrumente de lucru complexe și precise, preluate din psihologie când de fapt, în construcția unui brand personal este o nevoie stringentă de lucruri simple.
1. Ajustarea ținutei la context
Încurajez exprimarea de sine prin toate modalitățile. Ce e necesar să îți amintești este că suntem toți interconectați. Suntem ființe care trăiesc prin definiție în relație și din relații. Așa că înainte să arunci pe tine cele mai extravagante haine ca să mergi până la Piață la Obor, adresează-ți întrebarea: ce anume doresc să obțin purtând o astfel de ținută? Uneori jocurile psihologice se mută în zona vizuală ca o luptă în arena esteticii sau a statututlui social. De obicei în spatele dorinței de a ieși în evidență cu orice preț, stă o nesiguranță sau un gol. Așa identific femei care se îmbracă pentru alte femei, bărbați care își etalează accesoriile pentru alți bărbați etc. În cazul în care nu ai idee despre context, îmbracă-te ca într-o zi de ”casual Friday” la birou.
2. Apariție memorabilă prin zâmbet
Este cel mai bun indicator pentru starea de bine. Compasiunea este pentru toată lumea, bunăvoința pentru cei care ne respectă limitele iar zâmbetul mai ales pentru noi înșine. Unde vreau să ajung cu asta? Alege o ținută confortabilă, în care să te simți comod, care să simți că ți se potrivește! Este imposibil să arăți bine în ceva în care nu te simți bine! Sau, poți face asta timp de câteva secunde până la câteva ore în funcție de nivelul de toleranță la disconfort pe de o parte. Pe de altă parte, cu cât te iubești mai mult pe tine cu atât renunți la astfel de situații chinuitoare care te pot duce uneori la momente stânjenitoare. Iar astfel de momente lasă mereu urme în imaginea de sine. Completează testul care îți spune cum te-au afectat imaginea de sine neplăcerile provocate de diferite situații. Afli rezultatele într-o ședință gratuită de style coaching online.
O apariție memorabilă este un mix dintre etichetă și bune maniere, stil și de respect față de tine însăți dar și față de ceilalți!
3. Prezența de spirit
Poți să ai cel mai bun styling, să te simți excelent, să arăți excelent, să ai cuvintele potrivite dar toate aceste lucruri pot fi anulate de comportament sau de atitudine. De exemplu, fii atentă și prezentă și folosește telefonul cu înțelepciune. Eventual clarifică de la început cu interlocutorii care este înțelegerea cu privire la utilizarea telefonui în timpul întâlnirii. Nu e deloc greu să vezi într-un restaurant cum oamenii stau la aceeași masă, mănâncă pe pilot automat și renunță de bunăvoie la conexiunea cu oamenii din jur. Comunicarea eficientă se spune că este cheia. Eu cred că o conexiune încărcată de intimitate este cheia. Dacă sunt atentă pot să observ o persoană anxioasă la coadă într-un magazin și să mă ofer să îi ofer locul meu dacă nu mă grăbesc. Vezi punctul 2.
4. Postura
Dacă alegi să porți tocuri, asigură-te că poți să mergi și să stai dreaptă pe ele fără să resimți durere sau jenă. O rochie sau o fustă nu aduc după sine feminitate însă necesită ajustarea posturii și a poziției corporale. O apariție memorabilă este declanșată de starea ta,de aceea alege cu atenție încățțările pe care le porți. Știai că inclusiv în ședințele de style coaching online, folosesc o formulă matematică prin intermediul căreia îți poți determina înălțimea ideală de toc?
5. Parfumul
Simțul ofactiv este cel care ne trezește cele mai multe amintiri. Așa că utilizează sticluțele de parfum și deodorantul cu multă înțelepciune. Este lipsit de eleganță să miroasă la câțiva metri în jur a parfum la fel cum este total nepotrivit să miroși a transpirație. Este la fel de nepotrivit să folosești un parfum puternic pe timpul zilei sau în locuri publice închise: supermarketuri, cinema, spitale, teatru, mall-uri, saloane dar mai ales la sala de fitness!
Eticheta pentru 2022 înseamnă pentru mine onorarea sinelui și individualității preferințelor. Avem nevoie în același timp să ne onorăm dar fără să renunțăm la noi înșine. Iar acesta este momentul în care ai nevoie de un exercițiu de sinceritate absolută: dacă ceva nu este aliniat, fie ai nevoie să schimbi contextul- jobul, relația, prietenii, anturajul, să iei o pauză de la conxiunile cu familia sau orice simți că este potrivit pentru o infuzie de sine. Pe de altă parte, s-ar putea și tu să ai nevoie să te uiți la propriul puzzle și să te întrebi dacă nu cumva piesele sunt deranjate sau ai nevoie de o nouă planșă, un alt puzzle, cu provocări noi, cu alte piese! Imaginea de sine are nevoie să fie revizuită din când în când! Atunci când ești tu însăți sigur ești o apariție memorabilă pentru că știi cum se spune …Be yourself! Everyone else is taken!